سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابناک tabnak

ارسال شده توسط امین در 89/4/8:: 3:42 عصر

بسمه تعالی

وقتی مخالفان رییس جمهور به سرشان بزند آنوقت از پاسخ ندادن او به دلیل استعفای آقای هاشمی هم خبر تولید میکنند و تیتری برایش درست میکنند تا شاید بتوانند ضربه ای به او بزنند. 
 همانهایی که هنوز جواب ندادند ثروتی که هر روز بیشتر میشود از کجاست؟حمایت از وقف دانشگاه آزاد تا این حد برای چیست ؟ البته تفکراتی چون تابناک نویسان که به افغانیزه کردن ایران بیشتر نمی توانند بیاندیشند و حمایت از طرح های سیاسی که افغانها هم نمپذیرند؛ یا حمایت از جاسبی و وقف دانشگاه آزاد که جز تامین بخش زیادی از هزینه های طیف فتنه گر را برعهده داشته و دارد.
حضور نویسندگانی مانند علی منتظری (خبرنگار فرانس 24 ) در تابناک که سابقه  اخبار دروغ او برای شبکه متبوعش برای اهل رسانه مخفی نیست .

                                                                      انتشار خبر دروغ فرانس 24

تابناک تمایل به حمایت از فتنه گران و همسویی به اسم محسن رضایی  در جبهه ضد احمدی نژاد جایی را در پروند ه اش دارد .
خیانتی که در لباس اصول گرایی به طیف اصولگرا میشود آنهم از طیف محسن رضایی نابخشودنیست.
احمدی نژاد انسان کاملی نیست اما خیلی از بزرگان!!! حقارت خود را در مقابل او نشان دادند کاش فقط برای اینکه بیشتر این بزرگان!!! را بشناسیم احمدی نژاد بیشتر میماند.
آقایان تابناک نویس  وقتی آقای هاشمی برای رهبری نامه بدون سلام فرستاد چرا تب نکردید و وا انقلابا سر ندادید. بوی تعفن خیانت از رنگ و روی سایتتان بلند است...
در همین رابطه بخوانید تابناک در عصر جاهلیت

 سلام علی من التبع الهدی


تولید آیت الله

ارسال شده توسط امین در 89/4/5:: 5:15 عصر

بسمه تعالی

این بار دست کوتاه اصلاح طلبان برای سنگین کردن وزنه فقهیشان  به دامان تولید آیت الله دراز شده آیت الله سید حسن خمینی!!!، همچنانکه  تولید مرجع هم دارند آیت الله العظمی صانعی!!!

با این که شرایط انتخاب مرجع تفلید را به صورتی که در رساله آمده توضیح دادم ، این وظیفه  مجتهد است

اما به هر حال آقایان روشنفکر هیچ ضابطه ای را برنمی تابند و هر ضابطه ای که هست و نیست جز  آنها نیست،میخواهند با تکرار واژها آنها را به قول خودشان نهادینه کنند

اما مجتهد بودن اجازه از مراجع تقلید( حداقل یکنفر ) میخواهد آن هم به صورت مکتوب و توان اجتهاد شخص هم بستگی دارد به توانایی مرجعی که از او اجازه دارد.

و مرجعیت هم با تایید دو مجتهد عادل که در مورد آقای صانعی حداقل 40-50 تا مجتهد در جامعه مدرسین گواهی دادند ایشان صلاحیت مرجعیت را ندارد.

 

                                                                آیت الله صانعی

البته با سابقه ساختن دکترا برای افرادی که لیسانس هم به زور گرفتن کار معمولی برای برادرای اصلاح طلبمان است. ولی وقتی یک نفر در دولت احمدی نژاد را پیدا میکنند اونقدر داد میرنند تا گوش فلک کر شود.

حیا هم ندارند که توی آیینه نگاهی بیندازند و خجالتی بکشند محض رضای خدا.  از رهبر عزیز هم درس نمی گیرند که از دریافت دکترای افتخاری هم سر باز زد .

باید بسازیم با برادران دزدمان و بگوییم خوش باشید با القابی که از قد و فواره تان بسیار بزرگتر است واصلا برازنده اتان نیست.

 


طرح دو فوریتی مجلس برای رای به اعتبار صحیفه امام

ارسال شده توسط امین در 89/4/2:: 7:52 عصر

بسمه تعالی

                                                                                                         عبور از رهبری

 بحث ورود لاریجانی به مجلس در جای خودش بحث های قشنگی داشت که  هتوز ادامه دارد، آن هم در مرحله اول بدست گرفتن ریاست مجلس برای مدیریت جریان ضد احمدی نژاد است

و الا آمدن او  به قم برای داشتن صرفا رای اول یک شهر سیاسی و جای گرفتن در لیست مورد حمایت جامعه مدرسین معنای دیگری  ندارد.

در دورران ریاست مجلسش رفتارهایی داشت که در حد او نبود و بیشنر شبیه عروسکی بود در دستان عروسکگردان.

                                                                a

اولین اشتباه بزرگش دعوت نمایندهای گذشته مجلس به نام همایش 30 سال قانونگذاری بود. اولین بار بانی حضور افرادی که یقینا مخالفان مبانی نظام و انقلاب هستند به مجلس قانون گذاری کشور شد.  عده‌ای از ملی مذهبی هایی مانند عزت الله سحابی، هاشم صباغیان و فضل الله صلواتی کسانی از ملی مذهبی هایی که در مجلس اول شورای اسلامی حضور داشتند و عملا به این شخصیت های مطرود رسمیت بخشید و از طریق رسانه ملی آنها را مطرح کرد که با حضور آیت الله هاشمی و سخنرانی ایشان نیز همراه بود و گویا اصل این طرح نیز از ایشان بوده.

بنا برشنیده ها، رهبری بعدا تذکری با آقای لاریجانی در مورد این همایش و دور خوردن لاریجانی به وی داده بودند.

                                                                             b

و اشتباه دوم او درحمایت از جاسبی که رابطه تنگاتنگی با آیت الله هاشمی دارد آنهم در مقابل تذکری که در مجلس داده شد؛
 که به فرموده آیت الله خامنه ای، که مجلس شورای اسلامی شورای کاری به مسایلی که عالی انقلاب فرهنگی وارد میشود نداشته باشد؛
ایشان به راحتی فرموده رهبر و ولایت امر  را به رای میگذارد .
کاری که کروبی با همه اشتباهاتش، نکرد.

بده بستانهای آیت الله هاشمی و دکتر جاسبی هم از جنس قربان خودم بروم است:

                                                            تقدبر دکتر جاسبی از آیت الله هاشمی

                                                           تقدیر آیت الله هاشمی از دکتر جاسبی

 

هر چندامروز سعی در جمع کردن این جریان بعد از کلی فشار دانشجویان حزب الله،داشتند، اما بوی خطر و خیانت هم چنان در مصوبات مجلس به نفع عده ای خاص، بمشام می رسد.
شایسته است آقای لاریحانی صحیقه امام را در محلس به رای بگذارد و مفاد مورد تایید مجلس مشخص شود تا دیگر به بقبه بندها بیهوده استدلال نکنیم.
و هم چنین عنوان ولایت فقبه برای ما ترجمه بفرمایند ، چرا که مصداق بعضی شعارها مشخص شود: مثل مرگ بر ضد ولایت فقیه و...

من پیشاپیش از طرف سران فتنه به خاطر تلاش در رفع خطر بزرگ نابودی منبع حمایتهای مالی از آقای لاریجانی و نمایندگان خدوم !!! تشکر میکنم.

اللهم اجعل عواقب امورنا خبرا

 

 


<      1   2   3   4      



سفارش تبلیغ