سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید آیت الله

ارسال شده توسط امین در 89/4/5:: 5:15 عصر

بسمه تعالی

این بار دست کوتاه اصلاح طلبان برای سنگین کردن وزنه فقهیشان  به دامان تولید آیت الله دراز شده آیت الله سید حسن خمینی!!!، همچنانکه  تولید مرجع هم دارند آیت الله العظمی صانعی!!!

با این که شرایط انتخاب مرجع تفلید را به صورتی که در رساله آمده توضیح دادم ، این وظیفه  مجتهد است

اما به هر حال آقایان روشنفکر هیچ ضابطه ای را برنمی تابند و هر ضابطه ای که هست و نیست جز  آنها نیست،میخواهند با تکرار واژها آنها را به قول خودشان نهادینه کنند

اما مجتهد بودن اجازه از مراجع تقلید( حداقل یکنفر ) میخواهد آن هم به صورت مکتوب و توان اجتهاد شخص هم بستگی دارد به توانایی مرجعی که از او اجازه دارد.

و مرجعیت هم با تایید دو مجتهد عادل که در مورد آقای صانعی حداقل 40-50 تا مجتهد در جامعه مدرسین گواهی دادند ایشان صلاحیت مرجعیت را ندارد.

 

                                                                آیت الله صانعی

البته با سابقه ساختن دکترا برای افرادی که لیسانس هم به زور گرفتن کار معمولی برای برادرای اصلاح طلبمان است. ولی وقتی یک نفر در دولت احمدی نژاد را پیدا میکنند اونقدر داد میرنند تا گوش فلک کر شود.

حیا هم ندارند که توی آیینه نگاهی بیندازند و خجالتی بکشند محض رضای خدا.  از رهبر عزیز هم درس نمی گیرند که از دریافت دکترای افتخاری هم سر باز زد .

باید بسازیم با برادران دزدمان و بگوییم خوش باشید با القابی که از قد و فواره تان بسیار بزرگتر است واصلا برازنده اتان نیست.

 





سفارش تبلیغ