سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخریب حرم پیامبر

ارسال شده توسط امین در 89/8/23:: 4:53 عصر

بسمه نعالی 
به مناسبت ایام حج یاد سفرعمره سال گذشته افتادم. آخرین شبی که مدینه بودم نیمه شب برای وداع با بقیع و حرم پیامبر به بین الحرمین رفتم.
با خیالی آسوده از وهابی ها موبایلم و روشن کردم و یه روضه  حضرت زهرا گذاشتم  تو حال خودم بودم که دو سه تا عرب از کنارم رد شدند
 چند قدمی که رفتند برگشتند و به عربی گفت خاموشش کن.
  منم که احساس کردم داره یه دستی میزنه گفتم شکسته به عربی گفتم: برای چی؟ گفت برای این که حرامه.
گفتم مگه صدا چی میگه. دیدم سه تاشون خندیدن و گفتم ما خودمان شیعه ایم و اهل منطقه احساء هستیم.
خلاصه نشستند کلی برای من داستان های درگیری با وهابی را تعریف کردند.
چند تاش از همه جالب تر بود یکی درگیری روز شهادت پیامبر بود که یک دسته بزرگ از شیعیان برای عزاداری میاییند به مدینه ولی پلیس عربستان آنها را می زند و آنها هم به خلفا لعن می کنند و انها هم دستور قتل عام میدن. فیلم هایش هم در یوتوب هست اگر سزچ کنید " احداث البقیع " میبینید.

                                    گنبد مسجد پیامبر

داستان دیگری که از همه حالبتر بود برام داستان تخریب قبور اتمه و حرم پیامبر بود .
چنانکه در عکس می بینید در این برجستگی روی گنبد داستانی دارد . وقتی برای تخریب قبر پیامبر تصمیم میگیرند شخصی برای بستم زنجیر به گنبد بالا می رود  تا انرا در قلاب بیندازد ولی با معجزه پیامبر صاعقه به او برخورد می کند و همانجا به هلاکت می رسد. وهابی ها قانل به زیارات قبور نیستند و شیعه را برای این اعتقاداتش که به زیارت ائمه می رود مشرک میدانند. ولی باز هم با این گونه معجزات، از اعتقادات مسخره اشان دست برنمیدارند.
                                 بد جوری دلم هوای بقیع کرده
                                             بد جوری دلم میخواد برم یک بار دیگه نیمه شبا تو بین الحرمین قدم میزنم همونجایی که باید کوچه های بنی هاشم باشه
                                                                                                                                                               همونجایی که جریانهای و اتفاقات تلخی افتاده
                                                                                                                                                                                                     دلم بدوجوری تنگه...

                                  


تابناک در عصر جاهلیت

ارسال شده توسط امین در 89/8/18:: 3:36 عصر

بسمه تعالی

تابناک سابت وابسته به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت و کاندیدای انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری است.
                                                   تابناک
فعالیتهای مشکوک و ضد احمدی نژاد در صفحه هر روزه سایت قابل مشاهده است. وقتی کسانی هم چون علی منتظری خبرنگار فرانس 24 (با آن دروغ بزرگی  که به عذر خواهی این شبکه از منتهی شد )برای این سایت یادداشت می گذارند باید فهمید که ورود و نفوذ چنین جاسوسانی در این سایت چه تبعاتی برای مطالب این سایت می تواند داشته باشد.
در مجموع هر چیزی که بتوان با آن دولت احمدی نژاد را زیر سوال برد استفاده می کند.
                 علی منتظری خبرنگار فرانس 24

امروز  هم یادشان آمده که سید حسن نصرالله  در سال گذشته تمدن ایرانی را تمدنی اسلامی نام برده و نه ایرانی و این مسلم است که قصد انها صرف یک خبر رسانی نیست . میدانیم  عربها بعد جزو ناسیونالیست ترین اقوام دنیا هستند آنقدر که در قران هم  اشاره شده که ای پیامبر اگر قران را بر غیر عربها نازل می کردیم عربها به آن ایمان نمی آورند. و یقینا یکی از اتهامات سنگین سید حسن نصرالله پذیرفتن رهبری یک ولی غیر عرب است. اگر کسانی اهل تعقل باشند ملاک رهبری را قومیت نمیدانند همینطور که ایرانیان در پذیرفتن دین اسلام از زبان پیامبر عرب و پذیرش امامت امامان عرب سوال و مشکلی ندارند. پیامبر هم در دوران حیات از ایرانیان بسیار تعریف کرده اند و آنان را برادران دینی خود می داند در نه اصحاب عرب خود را و این سلمان بود که ده پله ایمان را طی کرد و خاصترین اصحاب  پیامبر و امیرالمومنین شد. بگذریم از وصف مقامان سلمان و تعاریف پیامبر. تابناک آمده با افکاری از جنس جاهلیت برای طعنه زدن به سخنان سید حسن نصر الله .
                                                                            سید حسن نصر الله
هرچند اثباتا و نفیا چیزی نمی گوید ولی سکوت معنا دارش هوس همراهی با سایت بالاترین دارد اما  برای ادامه حیات لب به دندان گرفته است. 
غیر از این که سید حسن نصرالله نظر  عوام عربها را این گونه می تواند جلب کند و حساسیت عرب و فارس را بشکند؛ سخن گزافی هم نگفته. آنچه ما به عنوان ایران اکنون داریم در گرو اسلامیت صحیحی است که داشتیم یقینا هر چیزی که قبل از اسلام در فرهنگ ما بوده صحیح نبوده آتش پرستی، دفن نکردن مردگان و حکومت های سلطنتی و.... بله در برهه ای ار زمان جوانمردانی چون کوروش داشتیم که حمایت اکنون غربی ها از او نه به عنوان یک شاه جوانمرد و رئوف است بلکه به خاطر سابقه تاریخی او در حمایت از یهود و برگرداند انان به سرزمینشان است.  هرچند این را به عنوان شاخص ترین کارهای او ذکر نمی کنند تا رازشان فاش نشود. چه معنی میدهد بعضی وسایل منزل موجود در بازار که ساخت انگلستان است طرح هخامنش می زنند. همانهایی که از ما حق توحش می گرفتند. تمدن اسلامی ما آن چیزی است که در متون مشخص است حالا اگر کسانی به نام اسلام حکومت را به دست گرفته اند و ظلم کرده اند بحث جدایی دارد چنانکه بنی عباس هم برای جلب نظر علویان و در دست گرفتن حکومت شعار حمایت از اهل بیت را می دادند و در نهایت بیشترین ظلم را هم به اهل بیت کزده اند.


لاریجانی و خلیفه اول

ارسال شده توسط امین در 89/8/4:: 1:50 عصر

بسمه نعالی
چندی پیش خطاب رهبری به آقای لاریجانی را شنیدیم که: آقای لاریجانی مگر شما در مجلس برنامه ندارید.
خب بعد از یک هفته هم چنان ایشان مجلس را بی خیال است و آنقدر محو ولایتند !!! که دیکر اوامر ایشان را نمی شنوند.
امروز خبر 92 صندلی خالی‌! مجلس را که شنیدم گفتم کدخدای ده که .....
به هر حال اگر ایشان نباشند خب سفر رهبری حتما لنگ می ماند.!!!

          لاریجانی دردیدار با مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی
یاد یک جریان تاریخی افتادم سال آخر عمر با برکت پیامبر اکرم، حضرت رسول برای جنگ با مشرکان لشکری آماده کردند بیرون مدینه و به یاران دستور دادند در جنگ شرکت کنند.
چون حال پیامبر مساعد نبود و پیامبر امسال را سال آخر عمر خود اعلام کرده بودند، خیلی ها از جمله ابوبکر و عمر به بهانه همراهی پیامبرامتناع کردند.
از این آدم های ولایت ندار!!! داشتیم در طول تاریخ. از آنطرف می بینی حجت الاسلام آقا تهرانی با وجود دعوت کمیته نخبگان در جلساتی چون دیدار با مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی و نخبگان حوزه حضور ندارد تا برنامه مجلس را از دست ندهد و آقای لاریجانی حتی در جلسه دیدار با مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی هم که ربطی به او ندارد شرکت می کند.
                                                     خدایا ولایتمدارمان کن حقیقی.
مرتبط با آقای لاریجانی اینجا


   1   2      >



سفارش تبلیغ