سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میرحسین و این همه اعتماد بنفس!!!

ارسال شده توسط امین در 89/11/16:: 10:54 عصر

 

بسمه تعالی

در گفتاری تازه از میرحسین وبازتابش در رسانه های وابسته ، او جریان مردم مسلمان منطقه و مصر را تاثیر فعالیتهای میرحسین و وابستگانش در جریانهای بعد از انتخابات عنوان کرده است. با نگاهی منطقی به این نظریه حق را به ایشان باید داد چرا که این موج اسلام خواهی واقعا از طیف طرفداران میر حسین شروع شد.

 هم چنان که از شنیده ها و عکس ها بر می آید ، این طیف در بحبوحه درگیری ها هم از اقامه نماز در سطح شهر دست نکشیدند و بعد از سی سال در اولین نماز جمعه عمرشان شرکت کردند و البته در اقتدا به امامشان ....

نماز جمعه هاشمی

همچنان که در حرکت های اسلامی اخیر در منطقه هم دیده می شود. البته شایعاتی هم که در مورد آتش زدن هیئت ها و حمله به عزاداران وجود دارد را هم نباید باور کرد چنانکه معلوم شد این خود زنی خود هیئتی ها بوده اصلا مگر مخالفان میرحسین مسلمانند که بخواهند عزاداری کنند و همین در دروغگویی صدا و سیما ایران بس است.

 نکته دیگر در وابستگی حکومت ایران به آمریکا و غرب است که شباهت و وابستگی جریان های منطقه را به تفکر سبز ایران اثبات می کند. چنانکه بر همه روشن است کمک های آمریکا و غربی ها در دوران دفاع مقدس به حکومت ایران از چشم هیچ کس مخفی نبوده است و البته این عراق بود مه تحریم بوده است نه ایران و اکنون هم سفرهای ماهانه سران کشور ایران را به آمریکا را که نمی شود مخفی کرد. این نهضت سبز است که در جریان غربگرایی این سران ایستاده و این را در دورانهای سازندگی!! و اصلاحات !! ثابت کرده است. تمام رشد کشور در مسایل هسته ای و هدفمند کردن یارنه ها از دوران آن عزیزان شروع شده است. ناسزاها را دولت های گذشته خورده اندو به کام احمدی نژاد تمام می شود.

اگر پیروزی در لبنان با حزب الله است و اگر مقاومتی در فلسطین وجود دارد همه از حق طلبی برادان چادر به سر سبز هاست . عکس هایی که در دست مسلمانان پاکستان و لبنان و فلسطین . سوریه و الجزایر و .. دیده می شود عکس میر حسین است که صدا و سیما در یک اقدام ناجوانمردانه عکس آیت الله خامنه ای را نشان می دهد.

عشق به ایت الله خامنه ای در خارج از کشور

محبوبیت آیت الله خامنه ای در خارج از کشور

اگر در بین مردم آفریقای جنوبی مردم اسم فرزندانشان را خامنه ای، احمدی نژاد، بهشتی و رجایی میگذارند به خاطر این است که نگذاشتند صدای حق طلبی کسانی که امروز به عنوان سران فتنه شناخته شده اند به گوش رسانه ها برسد و گرنه الان دنیا پر بود از اسم ها میر حسین، کروبی و خاتمی و... . حتی بی بی سی و صدای آمریکا هم برای این امر مهم کوتاهی کردند.

       آنقدر سایر کشور ها هم نادان و نامردند که حتی یک نفر هم این شباهت را نفهمید و اعلام نکرد چه دولت هایی که اظهار دوستی با ایران می کنند مثل سوریه و چه آنهایی که ایران آنها را دشمن میخواند مثل اسراییل و آمریکا .. همه الگوی این حرکت ها را انقلاب اسلامی ایران معرفی کردند و حتی از ترس این که مبادا رهبر ایران به محور این حرکت ها تبدیل شود شروع به تحریف پیام ایشان در رسانه های خارجی کردند و یا خبرهایی در باز خورد پیام عربی رهبری در نماز جمعه اخیرشان آن شایعه می کنندد

در آخر از اعتماد به نفس آقای میر حسین موسوی بسیار ذوق زده شدم , با این همه بی توجهی رسانه ها و مردم و تحت این فشار ها در یک کشور ضد دینی چگونه حاضر می شود این گونه نظریه بدهد.

                                                            من ماندم و این همه شباهت

                                                                                 من مردم و این همه اعتماد بنفس!!!

میر حسین موسوی

 





سفارش تبلیغ