سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سگهای انگلیسی

ارسال شده توسط امین در 90/9/12:: 10:55 عصر

بسمه تعالی
بالاخره مجلس شورای اسلامی کشور تکانی به خود داد و در برابر استعمار آرام و بیصدای انگلستان موضعی جدی گرفت؛ کاهش روابط با انگلیس.
هر چند این کام حزب الله را سیراب نمی کرد اما مرهمی بود بر زخمهای استعمارگری که به اندازه تاریخ چند صد ساله عمیق بود. آنقدر این زخم ها عمیق بود که این مرهم مانند هر مداوایی زخم ها را ابتدا می سوزاند و جوانان ما، این درد را در تسخیر لانه فساد بریتانیا نشان داد.

تسخیر سفارت انگلستان
تاریخ انگلستان بسیار خواندنیست سیاستمدارنی صبور  که همیشه برای انچه میخواهند بدست آورند آرام و صبورند. برنامه هایشان به گونه ایست که صید با پای خودش به دامشان بیاید. می شود نگاهی به عراق کرد؛ مناطقی که در دست انگلیسیهاست آرامترین شهرهاست مثل بصره، بدون درگیری و بدون اتفاقات خاص بر خلاف سایر شهرهای عراق؛ با این که در اولین کار در بصره مسیر لوله های نفت به اسراییل باز کردند اما کمترین اعتراضات در این شهر دیده می شود....
در ایران نیز بعد تحریم تنباکو با نفوذ مراجع در ایران پس از دو سه دهه، اتفاقی مانند اعدام شیخ فضل الله نوری اتفاق می افتد که پسر این مرجع را در ضمره شادی کنان در مرگ شیخ می بینیم. سید حسن مدرس در خاطراتش می گوید بعد از تحریم تنباکو و پیروزی میرزای شیرازی برای عرض تبریک خدمت ایشان رفتیم که ایشان را غمگین و گرفته دیدیم وقتی علت را جویا شدیم ، علت را مشخص شدن نقطه قوت شیعه برای انگلسیها دانستند و نگران جایگاه مرجعیت پس از این شدند.
تشکیل کشوری مانند آمریکا که با از بین بردن بومیان سرخ پوست توسط مهاجرین که قسمت اعظم آنها انگلیسی بودند و تبدیل شدن به همسوترین کشور با انگلستان نیز جزیی از تاریخ این کشور است؛ هم چنین نقش انگلستان را در تشکیل اسراییل، نباید فراموش کرد.

سفارت انگلستان
اروپای امروز هم بی اثر از سیاست انگلستان نمانده است . پس از جنگ جهانی و پیروزی متفقین مهمترین برنامه هایی که در منطقه اروپا داشتند، وحدت در عین تکثر بود. یعنی در عین حالی که کشور های متعددی بودند نفوذ جریانهای فکری وابسته و متحد الشکل در آنها نفوذ پیدا کرد و با نگاه به سایر قاره می بینید که همسویی در اروپا به شکل افراط آمیزی دیده می شود. گره زدن سیستم های اقتصادی و سیاسی و ... موجب شکل گیری اتحادیه قدرتمندی در اروپا شده است. این روزها چندی پس از لرزیدن پایه های سفارت انگلستان در کشور زخم خورده ما، مانند سگهای نگهبان با حضورشان در سفارت انگلستان، نشان دادند که قلاده هایشان در دست انگلستان است . 25 کشور سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فنلاد، قبرس، روسیه، یونان، بلغارستان، هلند، اسلواکی، رومانی، ترکیه، برزیل، استرالیا،‌ اتریش، بلژیک، ایتالیا، آلمان، ایرلند، اسپانیا، دانمارک و کرواسی نشان دادند که چگونه در بازیهای سیاسی چند کشورند اما همه بر سفره انگلستان نشسته اند، اتفاقی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیفتاد و این نشان می دهد آن نقطه ای که از آن برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند کجاست.

حضور سفیر وقت انگلستان در جشن سالگرد حزب اعتماد ملی  وابسته به آقای کروبی
 راهی کردن این سگها برای گرفتن پاچه کشورمان نشان می دهد سیستم پردازش استعمار گری و رهبری فتنه را درست تشخیص دادیم و نه تنها این حضور سایر کشور باعث ترس نباید شود بلکه نشان دهنده این است که تیر به هدف خورده و مرکز ثقل فتنه را درست تشخیص داده ایم باید ادامه داد و تا انتها همین مسیر  را پیمود 
                                      به امید بیداری بیشتر


لباس شخصی های وال استریت

ارسال شده توسط امین در 90/7/24:: 4:25 عصر

 بسمه تعالی

دلار  وال استریت

عکس تو را که دیدم که در اوج مشکلات اقتصادی و درست زمانی که بیکار شدی دلار آنش می زنی، با خودم گفتم این جا دلار ها هنوز برای بعضی ها بوی زندگی می دهد  این جا کسانی هستند که به امید دلارهایی که بوی تازگیشان خفه ات می کنند نفسشان را حبس کرده اند. تو چه می فهمی چه لذتی دارد جیبهای برآمده  از دلار را . ما در این جا کسانی داریم که برای دلارهای دولت شما وطنشان را آتش می زنند ولی تو برای روشنایی وطنت دلار میسوزانی ...!!!

دخیل به آمریکا

اگر تو از زندگی در آمریکا احساس حقارت می کنی  این جا برای بزرگان شما نوکرهایی  پیدا می شود که شهروند آمریکا بشوند؛ هنوز به پنجره های سفارت سابقتان دخیل می بندند؛

 اصلاح طلبان ما فکر می کردند از دماغ فیل جمهوری خواهی افتاده اند میخواستد با خریتشان ملت ما را وادار کنند به دموکراتهایتان سواری بدهیم.

دموکرات و جمهوریخواه

دوران غریبیست ... امروز شما میخواهی داد و عدالت را بر سر کسی بزنی که در وطن من شده بودند اهالی حقوق بشر. جای شلاقهای که بر تن ما خورده از تهمت تحجر به خاطر کسانی بود که امروز می خواهند تو را از وال استریت بیرون کنند  ..

راستی اگر ایران بودی میدانی به خاطر توهین به سیاست ها دولت آمریکا چی صدایت می کردند. بسیجی لباس شخصی، گروه فشار...

این صدایی که از حنجره ات بیرون میاید را اگر در زمان دولت اصلاحات در ایران میزدی چاقو و مشت لگد کسانی را نوش میکردی که برای گرفت گرین کارد کشورت به برادر خود رحم نمی کنند.

راستی برایم بگو انجا هم صحبت این هست که شما ساندیس خور هستید چون راهپیمایی های شما در هر صورت تایید شعارهای سی ساله نظام ایران است حرفهایی که سالها پیر و مرشد و ما میزند و بعضی ها میگفتند توهم توطئه است. بماند ما برای حمایت رهبرمان هر چند وقت یکبار باید گوش فلک را کر کنیم تا کسی خیال باطل نکند. 

 یادت هست که مرشد ما می گفت این بیداریها تا قلب اروپا هم می رسد راستی کشور شما از قلب اروپا می گذرد نه ...!!

کروبی موسوی خاتمی

دوست دارم یک روز از نزدیک ببینمت تو برایم حرف بزنی، من هم برای تو حرف های گفتنی بسیار دارم به

                                                                                                                            امید دیدار


پوتین سه هزار میلیارد تومانی

ارسال شده توسط امین در 90/7/16:: 12:21 عصر

بسمه تعالی

بسیجی شهید

گردان پشت میدون مین زمینگیرشده بود؛
                             چندنفررفتند معبربازکنند
15سال بیشترنداشت؛چندقدم که رفت؛برگشت؛همه فکرکردن ترسیده!
                                                                     خب ترس هم داشت؛
اما او پوتین هایش رابه یکی ازبچه هادادو گفت؛تازه ازگردان گرفتم؛حیفه! بیت الماله! و پابرهنه رفت!

راستی سه هزار میلیارد تومان چند تا پوتین میشه؟؟؟!!!


   1   2      >



سفارش تبلیغ