سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیعت فتنه گران با وهابیت

ارسال شده توسط امین در 90/1/16:: 2:58 صبح

 بسم الله الرحمن الرحیم

میر اسماعیل موسوی خامنه به دیار باقی شتافت خدا رحمتش کند من که ایشان را نمی شناختم و از ایشان چیز بدی نشنیدم اما اتفاقات این اطراف اتفاقات جالبی بود.
تنی چند از مسدولین به میر حسین تسلیت گفتند بعضی از این شخصیت ها در کنار هم مجموعه جالبی هستند هاشمی رفسنجانی سید حسن خمینی مولوی عبدالحمید (از مدافعان معنوی {نه ظاهری} ریگی) سید محمد خاتمی.
این که این سید فوت کرده و پیام تسلیت داده شود، مشکلی نداره خیلی هم کار اخلاقیه ولی تسلیت دادن به شخص میرحسین را نمی توان خیر خواهانه دانست.

نکته جالب در میان همه پیام دهندگان مولوی عبدالحمید این شیطان صفتی است که از گروههایی چون ریگی حمایت معنوی می کردند و به قول یکی از دوستانم در زاهدان فردای دستگیری ریگی از فرط ناراحتی بعضی از این مولوی ها نمیشد به آنها نگاه کرد هر چند پیام تبریک داده بودند.بگذریم از خانواده مولوی عبدالحمید که چند نفر از آنان از جمله دامادش دستگیر شد.

وقتی مولوی عبد الحمید پا به میدان میگذارد و ایران را مدیون خانواده موسوی میداند باید کمی تردید کرد کسی که  متمایل به وهابیت است و در چند ساله اخیراوضاع سیاسی  پرونده روشنی در ایران ندارد و افراد نام برده شده در بالا هم در مقاطع مختلف ارتباطات مشکوکی با وی داشته اند.
مولوی عبد الحمید

در انتخابات نهم ریاست جمهوری در حالی که طلاب قم به دعوت دفتر آقای هاشمی به تهران برای دیدار می روند با برخورد بی ادبانه هاشمی روبرو میشوند ، جمعی از مولویان اهل سنت استان سیستان به دفتر حضرت آقا می روند و در قبال قول و قرارهایی وعده حمایت از آقای هاشمی را میدهند و با تاکید آنها در بین اهل سنت تاکید به انتخاب آقای هاشمی مخصوصا در دور دوم میکنند.

 سید محمد خاتمی

اما آقای خاتمی که در اولین سفرشان به استان سیستان وبلوچستان بعد از ریاست جمهوری در حالی که نماینده رهبری را در استان توسط محافظان طرد می کنند با روی گشاده خود را در آغوش مولوی عبداحمید می اندازد و در دوم هم برای جلب نظر ایشان در حدیث ولایت خدشه می کند که معنای ولایت در من کنت مولاه فهذا علی مولاه دوستی است که داد بعضی از علمای قم در آمد و بعضی از همین آقایان که برای مرگ یک سید ساده پیام میدهند دلشان نیامد از ولایت حضرت علی دفاع بکنند. جالب است بدانید همبستگی اهل سنت ایران آنقدر هست که وقتی بحث تنظیم خانواده در ایران مطرح شد و یک مولوی ساده حکم به تنظیم خانواده در شهرستان خواف داد بدستور چند مولوی خانه اش را آتش زدند.
هاشمی رفسنجانی

 مطرح کردن بی دلیل میرحسین موسوی با مرگ پدرش وزنده کردن نام او و اظهار ارادت به او، کار گنجاندن این آقایان را در چهارچوب جذب حداکثری مشکل تر می کند.

امروز پیام آقای هاشمی را باید کنار پیامهایی مجاهدین خلق و قاتلان شهید بهشتی رجایی و باهنر ببینیم 
باید در کنار پیام های هم پیالگیهای ریگی ببینیم.
باید در کنار خاتمی که ولایتش را برای رای فروخت بینیم...
چه روزهای شیرینی!!!! 


<      1   2      



سفارش تبلیغ