سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سگهای انگلیسی

ارسال شده توسط امین در 90/9/12:: 10:55 عصر

بسمه تعالی
بالاخره مجلس شورای اسلامی کشور تکانی به خود داد و در برابر استعمار آرام و بیصدای انگلستان موضعی جدی گرفت؛ کاهش روابط با انگلیس.
هر چند این کام حزب الله را سیراب نمی کرد اما مرهمی بود بر زخمهای استعمارگری که به اندازه تاریخ چند صد ساله عمیق بود. آنقدر این زخم ها عمیق بود که این مرهم مانند هر مداوایی زخم ها را ابتدا می سوزاند و جوانان ما، این درد را در تسخیر لانه فساد بریتانیا نشان داد.

تسخیر سفارت انگلستان
تاریخ انگلستان بسیار خواندنیست سیاستمدارنی صبور  که همیشه برای انچه میخواهند بدست آورند آرام و صبورند. برنامه هایشان به گونه ایست که صید با پای خودش به دامشان بیاید. می شود نگاهی به عراق کرد؛ مناطقی که در دست انگلیسیهاست آرامترین شهرهاست مثل بصره، بدون درگیری و بدون اتفاقات خاص بر خلاف سایر شهرهای عراق؛ با این که در اولین کار در بصره مسیر لوله های نفت به اسراییل باز کردند اما کمترین اعتراضات در این شهر دیده می شود....
در ایران نیز بعد تحریم تنباکو با نفوذ مراجع در ایران پس از دو سه دهه، اتفاقی مانند اعدام شیخ فضل الله نوری اتفاق می افتد که پسر این مرجع را در ضمره شادی کنان در مرگ شیخ می بینیم. سید حسن مدرس در خاطراتش می گوید بعد از تحریم تنباکو و پیروزی میرزای شیرازی برای عرض تبریک خدمت ایشان رفتیم که ایشان را غمگین و گرفته دیدیم وقتی علت را جویا شدیم ، علت را مشخص شدن نقطه قوت شیعه برای انگلسیها دانستند و نگران جایگاه مرجعیت پس از این شدند.
تشکیل کشوری مانند آمریکا که با از بین بردن بومیان سرخ پوست توسط مهاجرین که قسمت اعظم آنها انگلیسی بودند و تبدیل شدن به همسوترین کشور با انگلستان نیز جزیی از تاریخ این کشور است؛ هم چنین نقش انگلستان را در تشکیل اسراییل، نباید فراموش کرد.

سفارت انگلستان
اروپای امروز هم بی اثر از سیاست انگلستان نمانده است . پس از جنگ جهانی و پیروزی متفقین مهمترین برنامه هایی که در منطقه اروپا داشتند، وحدت در عین تکثر بود. یعنی در عین حالی که کشور های متعددی بودند نفوذ جریانهای فکری وابسته و متحد الشکل در آنها نفوذ پیدا کرد و با نگاه به سایر قاره می بینید که همسویی در اروپا به شکل افراط آمیزی دیده می شود. گره زدن سیستم های اقتصادی و سیاسی و ... موجب شکل گیری اتحادیه قدرتمندی در اروپا شده است. این روزها چندی پس از لرزیدن پایه های سفارت انگلستان در کشور زخم خورده ما، مانند سگهای نگهبان با حضورشان در سفارت انگلستان، نشان دادند که قلاده هایشان در دست انگلستان است . 25 کشور سوئیس، لهستان، مکزیک، چک، مجارستان، نیوزیلند، فنلاد، قبرس، روسیه، یونان، بلغارستان، هلند، اسلواکی، رومانی، ترکیه، برزیل، استرالیا،‌ اتریش، بلژیک، ایتالیا، آلمان، ایرلند، اسپانیا، دانمارک و کرواسی نشان دادند که چگونه در بازیهای سیاسی چند کشورند اما همه بر سفره انگلستان نشسته اند، اتفاقی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیفتاد و این نشان می دهد آن نقطه ای که از آن برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند کجاست.

حضور سفیر وقت انگلستان در جشن سالگرد حزب اعتماد ملی  وابسته به آقای کروبی
 راهی کردن این سگها برای گرفتن پاچه کشورمان نشان می دهد سیستم پردازش استعمار گری و رهبری فتنه را درست تشخیص دادیم و نه تنها این حضور سایر کشور باعث ترس نباید شود بلکه نشان دهنده این است که تیر به هدف خورده و مرکز ثقل فتنه را درست تشخیص داده ایم باید ادامه داد و تا انتها همین مسیر  را پیمود 
                                      به امید بیداری بیشتر





سفارش تبلیغ