سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هاشمی رفسنجانی بر سفره زبیر!

ارسال شده توسط امین در 89/11/5:: 2:9 صبح

 بسمه تعالی

دبروز جسارتتان آنقدر نبود که بخواهید آشکارا گزافه بگویید. یادمان هست در خبرگان سال 68 حاج احمد آقا گفتند اگر شما نگویید خودم می گویم که امام در مورد رهبری به ایشان(آیت الله خامنه ای) چه نظری دارند. آنروزها حاج احمد آقا و دیگرانی در اطراف امام بودند که بازی سیاست شما را نخورند هر جند شما در برنامه صندلی داغ بکویید من در فلان جریان امام را دعوا کردم!!! البته آیت الله یزدی هم اشاره داشتند که امام هیچ توجهی به بعضی آراء شما نداشتند.

آقای هاشمی، یادم نمی رود در ایام انتخابات نهم جمعی از طلاب قم برای دیدن شما آمدند داستانهایی از این دیدار گفتند که مایه شرمساری است .این که شما شامی بدهبد و پاکتی و بعد بگویید من در خانه بودم که گفتند حمعی از طلاب آمده اند جماران گفتیم بیاییم و سلامی بکنیم!!!

مهدی هاشمی رفسنجانی حسن خمینی

بگذریم راستی چرا هر جا در بیوت بزرگان فرزندان شما رفت وآمد میکنند انحرافی هست و اتفاقاتی علیه نظام می افتد دربیت امام و بیت آیت الله جوادی آملی و آیت الله امجد و ...

شاید خوب توانستید بعضی از فرزندان انها را نمک گیر سفره اتان کنید ولی یادتان باشد ما در حمایت هیچ کس قسم نخورده ایم و همین که کسی بخواهد در دامان ضد انقلاب بیفتد هر کسی که می خواهد باشد را از سر راه برمیداریم. شاید شما آنقدر نفوذ داشته باشی که فائزه اتان را نگذارید در بازداشت بماند و بتوانی برای مهدی تان در انگلستان جایی پیدا کنی ولی نمی توانی با آن خیانتهای و جسارت هایی که به ساحت امام و شاگرد نمونه اش سید علی کرده اید، در این قلب ها جایی پیدا کنی. شما بهتر است بروید عکسهایتان را با دخترانی چون دختر عطریانفر بگیری و به دختران بزک کرده بگویی برایتان تبلیغ کنند. ما اگر می خواستیم دختران بزک کرده در کوچه و خیابان ببنیم که انقلاب نمیکردیم .شاید شما یادتان رفته باشد ولی هنوز خانواده های داغدار شهدا در این فضا نفس می کشند هر چند اعوان و انصار شما مخصوصا فضای تهران را آلوده کنید.

امروز ادعا می کنید که مواضعتان همان مواضع آخرین نماز جمعه در 26 تیر است. امروز فکر کرده اید این دختران هرزه با آن پسران چشم چرانی که برای هرزگیشان شما را پسندیدند می توانید قدرتی داشته باشید.شما انگار هنوز پیام انقلاب را دریافت نکرده اید.

هاشمی رفسنجانی سید محمد خاتمیانتخابات نهم هاشمی رفسنجانی

آری دانشگاه آزاد را برای فرزندانتان وقف کنید و از دفتر مجمعتان برای آقای موسوی دعوتنامه بفرستید و از همه زشت تر در برابر خواندن پیام رهبری در مجمع مقاومت کنید.

اگر تا امروز تحملتان کردیم امر رهبری بوده و تا وقتی که این امر باشد در سکوتیم.

کاش حد اقل در نامه اتان به رهبری سلام می کردید!!!

 

دشمنی شما با رهبری اعتقاد شما به سرمایه داری و حمایتتان از کسانی چون کرباسچی و جاسوسانی چون موسوی و افتخارتان به این که من مقدمه دوم خرداد و حضور خاتمی را تدارک دیدم؛ آنقدر در خفا نبوده که ندانیم و آنقدر ساده نیست که فراموش کنیم.

مهدی هاشمی رفسنجانیفائزه هاشمی رفسنجانی

اگر رهبری حرفی از طلحه و زبیر می زنند نام شما برابر چشمانم ظاهر می شود. آخر آقایان خاتمی و موسوی که سابقه انقلابی نداشتند آنها که در اواسط را پیدایشان شد، بعد از انقلاب و الحمدلله سابقه جبهه هم که ندارند. انکسی که شانیت عنوان زبیر را در زمان ما دارد بهتر از شما نمی تواند باشد.چنانکه مانند زبیر، فرزندانتان ملعونتان در گمراهی شما کوشیدند تا در تشابه به زبیر بی نظیر باشید.





سفارش تبلیغ