• وبلاگ : كوچه
  • يادداشت : ماهي گيري آقاي هاشمي رفسنجاني
  • نظرات : 3 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جواد 
    شما کدوم طرفي هستيد .از بيانات شما بوي تخريب دو طرف مياد نه اينوري نه اونوري پس کدوم وري؟افکار شما خطرناکه.
    پاسخ

    ممنون از تحليلتون!
    + مسعود 
    زماني كه ما فرياد مي زديم احمدي نژاد استاندار هاشمي بوده شما كجا بوديد؟؟؟؟
    پاسخ

    !!!

    سلام مطالبتون رو خوندم وب جالب و پر باري داريد
    پاسخ

    سلام لطف دارين
    سلام ...
    تقريبا يکسال از نامه اي که نيمه شعبان پارسال با عنوان « براي امام زمان » نوشتيد و براي امام زمان ارسال کرديد گذشت.
    اما امسال دوباره با طرح نامه به يار آسماني اومديم تا قلبمون رو به آقا پيوند بزنيم ...
    اگر مايل بوديد به پاکي و زيبايي سال گذشته در اين طرح شرکت کنيد و ميلاد آقا رو به ايشون تبريک بگيد ...
    ياعلي
    سلام عليكم.
    موفق باشيد.

    سلام . از مطالب خوب شما بهره مند شدم . البته مدتي است که سعي دارم از جريانات سياسي و کناره بگيرم و خودم را با شعر سرگرم کرده ام ... زيرا به اين نتيجه رسيده ام انسانها تغيير پذير تر از آن هستند که بشود به آنها اعتماد کرد.
    برخي سياستمداران مملکت ما اصل صداقت عين سياست است را فراموش کرده اند و بدنبال موج سواري از جريانات هستند ...
    اما دريغ که اين موج که اينان قصد سواري بر آن را دارند موج خونهاي مطهر شهداست که آنها را جز به گرادب نيستي رهنمون نخواهد کرد.

    سلامت و سعادتمند باشيد.
    سلام عليکم
    خسته نباشي رزمنده
    بلاگ وزيني است. ممنون از درخواست دوستيتون.در مورد متن هم بايد عرض کنم که به قول حضرت آقا مسائل اصلي نبايد فداي مسائل فرعي مثل اين موضوع بشود، ولي همين که ميفرمايند که مطلبي هست ايجاد وظيفه ميشود براي ما و حتما آنقدر مهم بوده که آقاي مصباح هشدار ميدهند در مورد ماسونيسم و بابيسم و اومانيسم و ناسيوناليزم و چندتا ايسم ديگر که جاريست در اين جريان. ولي بحمدالله تا کنون مردم ما و رهبري از پس جريانات بسيار خطرناکتر از اين برآمده اند و ان شاءالله اين ها هم به زودي به زباله دان تاريخ خواهند رفت.
    يا علي التماس دعا
    پاسخ

    ممنون از لطفتان و تذكرتان ان شاء الله حرف را رهبري زا خوب بفميم و درست عمل كنيم.
    غم بار ترين پيامد انحطاط احمدي نژاد اين بود
    که هاشمي فتانه به آقا بخواهد بگويد
    ديدي گفتم بني صدر است ...
    ولي الحق که شيخ الخوارج است
    هم دشمن معاويه مي شود
    و هم دشمن علي !

    سلام

    اين قضيه يه چيزي بود که ديگه واقعا نميشه هيچ کاريش کرد.چون يکسري مسائل واقعا حل نشد . مثل قضيه نامه . نفهميديم که آخرش چي شد ؟!!

    پاسخ

    اگر وقت داشتم يك ويژه نامه در باره آقاي هاشمي مي زدم بهتز ميشد شناخت / كرباسچي ، حسن روحاني . حتي جريان دوم خرداد به گفته خود آقاي هاشمي از حمايت و ادامه جريان فكري آقاي هاشمي هست
    + علي 
    سلام
    ايده اصلي حرفتان را قبول دارم و بايد ترويج شود.
    اما چند ايراد به شما وارد است :
    1) نوشته ايد که آقاتهراني ولايتمداري رئيس جمهور را تائيد کرد، اما از طرف خود رئيس جمهور تکذيب شد!
    اولا فکر کنم منظورتان سخنراني آقاتهراني بوده است، نه اينکه احمدي نژاد ولايتمداري اش را تکذيب کرده باشد!
    دوما از طرف خود رئيس جمهور نبود، بلکه سايت اطلاع رساني بود!
    سوما و از همه مهمتر اينکه نحوه تنظيم خبر در سايت هاي خبري تکذيب شده بود و نه خود صحبت هاي آقاتهراني (که از شاگردان به نام حضرت بهجت و علامه مصباح هستند)!
    اگر يادتان باشد چندي پيش سايت رهبري همين تذکر را به ايرنا داد، آيا اين اين به معني آن بود که سخنان رهبري را تکذيب کرده بود؟!
    خوب است کمي دقت نماييد تا چنين تهمت هايي به رئيس جمهور و آقاتهراني نزنيد، به ويژه اينکه حجت الاسلام آقاتهراني دقيقا در مسير بصيرانه و روشنگري و آرامش بخشي مد نظر رهبري سخن گفتند.
    2) چگونه به رئيس جمهور تهمت تقابل با رهبري و ولايت گريزي مي زنيد؟! در حاليکه خود رهبري در سخنانشان در ديدار مردم فارس گفتند : "ادعاي حاکميت دوگانه و گوش نکردن رئيس جمهور به رهبري، حرف سست و بى پايه است"
    نکند حرف شايعه سازان و رسانه هاي خواص بي بصيرت فتنه گر را بيشتر از خود رهبري قبول داريد؟!
    3) شرط گذاشتن رئيس جمهور از آن شايعاتي بود که فريبکاران و عده اي ناآگاه پخش کرده اند، وگرنه چگونه درباره مفاد جلسه اي که فقط آقا و احمدي نژاد در آن حضور داشته اند اطلاع رساني مي گردد؟!
    مگر ممکن است که احمدي نژاد براي آقا شرط گذاشته باشد و بعد رهبري بيايند و بگويند که هر حرفي که رهبري بگويد رئيس جمهور گوش مي کند؟!
    خدا از سر شايعه سازان و دروغپردازان نگذرد که با اين داستان هاي خودشان، آتش به پا کردند.
    رئيس جمهور گفت از حزب اللهي هايي که تهمت ضدولايت فقيه بهم زدند نمي گذرم، شما هم تحت تاثير رسانه هاي شايعه ساز خواص منحرف، تهمتي را به رئيس جمهور و رهبري نزنيد که نتوانيد در قيامت جوابگو باشيد. به ويژه اينکه رهبري درباره ولايت پذيري دکتر احمدي نژاد، دقيقا ضدحرف شما را گفته است.
    يا علي
    پاسخ

    بسمه تعاليبا سلام با تشكر از نظر دقيق و توجه تان ...اماآقا تهراني در دفاع از حق انتخاب آقاي احمدي نژاد در مورد مشايي سابقه دفاع دارد و اين را حضوري هم ديده ايم . بنده پس از انتشار سخنان ايشان مي خواستم يک پست وبلاگم را به ايشان اختصاص دهم ولي صلاح نديدم و کاري که رييس جمهور با ايشان کرد بس استاين که فرموديد سايت رييس جمهور نه خود رييس جمهور بهتر است حال و احوالي از آقا تهراني بپرسيد تا بشنويد آنچه که بايد شنيد /غير از اين هم سايت هاي هر نهادي وابستگيش مشخص است و تا حالا رييس جمهور تکذيبيه براي تکذيبيه سايتش نفرستاده است اين يعني همان قواع د رسانه اي و هيچ دلجويي از آقا تهراني هم نشد و اين يعني اين که .... مگر مصلحت طلبي بينديشيم.فرموديد آقا فرمودند تقابل با رهبري و حاکميت دوگانه بي اساس است .بله اما صحبت از انحراف است هم چنانکه رهبري فرمودند با کمي دقت تفاوت هايي را بين اين دو وجود دارد و ولايت گريزي در ذيل انرحراف بيشتر مي گنجد تا تقابل و دوگانگي حاکميت.خداييش هر حرفي که رهبري بگويند اگر رييس جمهور گوش مي کند / اگر آقا تهراني را صادق بدانيم که من مي دانم و همان سخنراني را که آقا تهراني درخيال خود به دفاع از رياست جمهوري داشتند و ولي دقيقا تاييد بسياري از حرفهايي بود که خود ما آنها را شايعه مپنداشتيم و کاري هم به جلسه نمايندگان مجلس و گفتگو هاي آقاي زاکاني با احمدي نژاد نداشته باشيم ؛ انصافا احمدي نژاد هر حرفي رهبري بزنند گوش مي کند/آقاي مصلحي را رهبري که به دولت نياوردند بعد از دوسال و در آن ماجراي کذايي و با تاکيد رهبري بگويد نمي توانم با اين شخص کار کنم و دو سه جلسه هم به هيئت دولت راهش ندهد اين يعني چي؟ هرچند من اين نقل قول رهبري نشنيده ام و بعيد مي دانم و حداقل با شناختي که از رهبري دارم اگر هم باشد دقيق نقل نشده "هر حرفي" معناي بزرگي دارد شايد فرموده باشند "حرف رهبري را گوش مي دهد" اگر آدرس اين جمله را هم ذکر کنيد بسيار ممنون ميشوم.آقاي احمدي نژاد اين جا طلبکار نيست وبلکه بدهکار است. اين همه بزرگان داد زدند و تذکر دادند چه درغياب چه در حضورش و چه در رسانه ها و چه در حضور رهبري اين همه داد و بيداد و تذکر از روي شايعه بوده است . حمايت احمدي نژاد از جريان مشايي که از همسر مشايي گرفته تا بقايي و غيره و ومهمانان آقاي مشايي براي چيست؟ جريان سازي مشايي براي اپوزسيون خارج از کشور و فتنه گران داخلي را که نمي شود انکار کرد در فايل سخراني که از آقاي نبويان (شاگرد آيت الله مصباح يزدي ) دارم و اگر صلاح دانستم روي وبلاگ خواهم گذاشت ايشن ميگويند : آقاي احمدي نژاد به خود من گفتند: صحبت آقاي مشايي در مورد دوستي بامردم اسراييل حرف درستي است ونظر امام است.
    سلام
    حرفي بود براي خودش..
    سربلند باشيد
    ياعلي
    پاسخ

    !!!