• وبلاگ : كوچه
  • يادداشت : ويژه نامه اسفنديار رحيم مشايي
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 1 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام اخوي
    مطالب بلاگت را ديدم، گفتم شايد اگر سري به وبلاگم بزني و بعضي از مطالب درباره ي جريان انحرافي را که به نقد کشيده ام ببيني و ما را هم از نظراتت آگاه کني هم براي ما و هم براي شما مفيد باشد
    در پناه حق
    سلام بر شما...
    فقط خدا ميدونه اين چه جور آدميه...
    خدا آخر عاقبت همه رو ختم به خير کنه انشاءالله... با وجود امثال اين طور آدما...
    التماس دعا
    ياعلي
    پاسخ

    ان شاء الله // يا علي
    سلام چرا دوستان نسبت به صحبت هاي بي هويت gh در قسمت نظرات وبلاگ شما به حد کافي موضعگيري نکرده اند .به نظر ميرسه متوجه عمق ماجرا در صحبت هاي gh نشده اند!
    پاسخ

    سلام // آقاي gh؟؟؟

    اتفاقا من صحبتاي آقا رو درست گوش دادم كه الان اظهار نظر ميكنم.در مورد مشايي حرفي نزدن.اميدوارم كه متوجه بشويد كه الان امر سكوت است و اگر غير از اين بود لحظه اي درنگ نميكرديم...
    پاسخ

    گفتم اين مطلب از چند نفر از فرمانده هاي سپاه مثل سردار جعفري شنيدم و بزرگاني مثل آيت الله مصباح كه در خدمتشان بوديم تاكيد بر معرفي جريان انحرافي دارند البته سردار جعفري از قول رهبري مي فرمودندالبته اين بزرگان نمونه هستند و شخصيت هاي زيادي ديگر هم ميگويند .


    ايراد به آقاي مشايي کم نيست اما شايد يکي از موارد داشتن بصيرت همن جا صدق کنه . که در شايطي که اين دولت دشمنان زيادي داره ما ديگه اشکالاتش رو بزرگ نکنيم و براي دشمن راه نفوذ بازنکنيم.

    آقا دستور دادن كه به اختلافات دامن نزنيم...من نميدونم اين قيل و قال رو كيا راه انداختن ولي ميدونم كه الان امر امر آقاست و ما بايد گوش به فرمان رهبري باشيم.

    پاسخ

    اگر حرف آقا را خوب گوش داده باشيد فرمودند حاكميت دو گانه و اختلاف دولت و رهبري را بزرگ نكيند وگرنه در مورد جزيان مشايي تاكيد اكيد دارن كه شناسانده شود البته از قول چند تا از مسئولين و فرماندهان سپاه دارم ميگم
    + مجيد 
    ايول داره داش اسفنديار واقابرازنه ريس جمهوريه
    پاسخ

    براي فتنه كردن لازم نيست رييس جمهور باشي كافيه يك رييس جمهور مسحورت باشه
    + علي 
    مشايي نمي تونه سالم بميره اول مي كشيمش بعد خودش مي خواست راحت بميره بميره
    پاسخ

    من كه نفهميدم چي شد ولي خب من مهم نيستم، مهم مشايي كه بايد بفهمه
    به دليل اينکه آقاي احمدي نژاد شش دانگ از آقاي مشايي حمايت مي کند بنابراين آقاي رئيس جمهور پاسخگوي سخنان و اعمال جناب مشايي است.
    پاسخ

    متاسفانه همينطور است اي كاش اين روحي خدمت با حمايت از مشايي و ايستادن مقابل رهبري آلوده نمي شد
    سلام عليکم
    برادر ارزشي، اگر به فرموده حضرت آقا، مسائل و نقص‌ها را _ حداقل در آن بخشي که واقعيت دارد _ اصلي و فرعي کنيد، در اين قيل و قال رسانه‌اي و شايعه‌سازي و درغ‌پردازي مخالفين و معاندين عقده‌اي، هيچ چيز باارزشي نمي‌بينيد که خودتان را گرفتار چنين مطالبي نماييد.
    برحذر باشيم که خود به دامان مسأله‌سازي نيفتيم!
    يا حق
    پاسخ

    از ان طرف اشاره رهبري به جلوگيري از انحراف که تلويحا به وجود آن است هم دقت فرماييد. مساله اصلي داخلي همان جهاد اقتصادي و خارجي موج اسلام خواهي يا همان بيداري اسلامي است. اما آقاي مشايي هم دقيقا از همين فرصت براي فعاليت هاي خودش استفاده مي کند مثل ديدار با هديه تهراني و خريد گرانترين تابلوي وي در ايام اغتشاشات . قصد من ياد آوري بعضي مسايل فرعي است که گاهي اوقات فراموش ميشود. خب سخني از آقاي احمدي نژاد در همين باب هست بعد از نامه آقا در مورد مصلحي گفته شده که شديدا نا اميد کننده است اما چون قصد حاشيه بازي نيست مطرح نکرم . به هر حال از تذکرتان ممنون
    + gh 
    طي پيامي کوتاه حضرت وليعصر (عج) از به تعويق افتادن ظهور مبارک خود خبر دادند.در متن اين پيام آمده است: "بسمه تعالي علي رغم مهيا بودن زمينه براي ظهور اينجانب، تطهير سرزمين پارس از لوث وجود عناصر فتنه گر و نيز خيزش و قيام مسلمانان منطقه بر ضد مستکبرين به اطلاع عموم شيعيان ميرسانم متاسفانه ظهور اينجانب بدليل بروز پاره اي از مشکلات تا اطلاع ثانوي به تاخير افتاده است.بي شک به محض آماده شدن شرايط، ظهور اينجانب به اطلاع امت مسلمان خواهد رسيد و منالله توفيق" در متن اين پيام آن حضرت هيچگونه اشاره اي به زمان ظهور و دلايل تعويق آن نکرده اند.اما تحليلگران مذهبي بروز اختلافات شديد بين سيد خراساني و شعيب بن صالح را دليل اصلي اين تعويق مي دانند.اين اختلاف در چند روز اخير به شدت بالا گرفته بطوري که عده اي از فقها معتقدند ظهور آن حضرت در هاله اي از ابهام است.اين پيام موجي از بهت و حيرت را ميان شيعيان آن بزرگوار بوجود آورده است.
    پاسخ

    امثال شما مسخره تر از آنيد كه امام زمان و اين انقلاب را مسخره كنيد.
    سلام

    به نظرم گمشده ي خودم رو پيدا کرده ام
    برادر چه خبره اين همه تخريب!!!!!
    پاسخ

    تخريب؟؟؟

    ايراد به آقاي مشايي کم نيست اما شايد يکي از موارد داشتن بصيرت همن جا صدق کنه . که در شايطي که اين دولت دشمنان زيادي داره ما ديگه اشکالاتش رو بزرگ نکنيم و براي دشمن راه نفوذ بازنکنيم.
    پاسخ

    بايد واقعيت ها را ديد، بد و خوب را با هم ، تا گرفتار افراط و تفريط نشويم ///آقاي مشايي هم مشكل كوچكي نيست اگر خبر ها و حمايت هاي ايشان را از کساني كه حتي در دادگاه محكوم شدند را ياد آوري كنيم و دقيقتر به همين حرفها فكركنيم، يك موج انحرافيه خيلي بزرگه /// ولي خدا بزرگه و كمك مي كنه مثل هميشه